onsdag 16. januar 2008

Miguel






Migel er en flott ungdom fra Mejia som ønsker å leve livet i Guds plan.
Historien til Miguel er ganske trist, samtidig som den viser kor Miguels ønske er å få kontakt med sin familie.
Miguel er som vi seier, frukt av utroskap. Faren som hadde stor familie hadde ein forhold til ei ung jente, men etter at jenta vart gravid, var det slutt på all kontakt, og faren ville ikkje vedkjenne seg som far. Det har han ikkje gjordt endå. Men alle som kjenner til historien, kan med lett auge sjå at dei er prikklike.
Miguel har sidan han blei klar over kven faren er, prøvd å få kontakt meg faren. Miguel har nærmest vokst opp hos Damiana, som eg har skreve om før på bloggen. Ikkje meir enn 10 meter mellom husene der dei bur, så ho tok han med i kyrkja og der har han fått møte Jesus.
Nå er hans største ønske at også resten av familien skal bli kristne. Han ba om at om Gud gjerne måtte gje han ein sjukdom om han kunne få kontakt med familien sin, faren og 6 halvsøsken.
Så skjer det at han får vondt i den venstre legg i juni 2007 og går til lege, og rønken/ultralyd viser svuls- det ender med at Miguel må amputere foten under kneet. Alle er triste pga. det som har skjedd med Miguel, mens Miguel kommer med vitnespurdet: Eg er så glad at Gud tok foten. Eg kan forsatt bruke sangstemmen min til å synge om Jesus, eg kan forsette med studiene på universitet i ledelse og administrasjon. Så har mor blitt ein kristen. Eg har så mykje å takke for. Men eg har ikkje fått kontakt med far endå, han vil forsatt ikkje vedkjenne seg meg, men eg ber for han, og eg veit at ein dag skal eg få lov til å gi han ein kjempediger klem, der eg skal få kjenne kjærligheten frå ein far!
Nå er det ei søster som har tatt kontakt og som har tatt imot han som ein bror.
Vil de vere med å be for Miguel, at Jesus må få lede han, gje han styrke for kvar ny dag. At han må få vere til hjelp for mange, at vitnespurdet om Jesus må nå inn til hjertene.



Ingen kommentarer: