lørdag 3. mai 2008

Damiana




Damiana er godt kjent med naboane og langt utover Mejia der som ho bur saman med mannen og 3 ungdommer i huset. Ho har eit stort hjerte som gjerne vil dele det beste ho har; Jesus.
Kvar torsdag er det kvinnegruppe i heimen hennes. Mellom 8-12 damer, dei fleste frå området der ho bur, kjem til møtene. Fleire av kvinnene ha ungene med seg, sjølv om det er kveld. Då tek pastor Rufino ungene med seg utanfor i gata, leker, synger og fletter inn bibelfortellinger for ungene , mens kona hans saman med de andre har funne fram hekletøyet. Inne går samtalen om dei mange dagligdagse tinga som alle er opptatt med.



Så er det tid for andakt,. Vi tar sanger som mange kjenner, då ikkje alle har fått seg sangbok. Sangen toner; Jeg har funnet en god venn, min venn Jesus, jeg vil fortelle hva han har gjordt for meg.........

Det er Kristi himmelsferdsdag. Teksten leser eg frå Apgj. 1. 1-11. Jesus gjer dei siste instruksane til sine læresveiner. Oppdraget om å fortelja om han like til jordas ende.

Etter andakten deler vi bønneemner og ber.

Damiana reiser seg etterpå. Det er noko ho har på hjerte; Går det ann å få gje kollekt her på kvinnegruppa også? Vi har høyrt om Jesus som ga oppgåva til disiplane sine, Idag er det vi som må gå med evangeliet til våre naboer og vidare ut! Kanskje vi kan vere med å sende nokon til nabobygda! Vi kan vere med å betale bussbiletten!

Så får eg fortelje at i Norge er det mange kvinneforeninger og andre foreninger som nettopp har dette som si oppgave å vere med å gje og be for Guds rike. Derfor kan eg få vere i Peru her saman med dykk. Så skal vi saman få gå med Evangeliet til dei som endå ikkje kjenner Jesus som sin Frelser.

Den nyhekla veska gjer nytte som kollektkorg; 40,-soles teller ho opp. Ei dagslønn er på ca. 20,-soles. Eg undrer meg, Gud rører med hjertene, må denne brannen få lov til å tenne fleire hjerte for Jesus.


Klokka er blitt langt over 21. Avtalen kl 21. i Mollendo ser ut til å bli vanskelig å holde!!!

Får håpe at den kan ordnast neste dag!!!

Men med glede reiste eg heim. Takknemlig for å få lov til å oppleve dette.



1 kommentar:

Signe sa...

Kjære Inger Johanne!
Her sitter vi på misjonsforening og har lest flere av bloggene dine. Det er vår og solen skinner ute og korpsene øver til 17.mai. Du er velkommen hit på 17.mai-frokost kl 0800.

Ellen sitter og lurer på hva hun skal kjøpe i julegaver, så Sigrunn vil komme med en bestilling når det lir på.

Det er flott å høre hva du arbeider med og om responsen. Dagens tekst her i foreningen var misjonsbefalingen. For øvrig har vi sluttet med kollekt. Ja, det er faktisk sant. Vi har gått over til fast givertjeneste og resultatet i fjor var at vi fikk inn dobbelt så mye til misjonen. Så her i foreningen skravler vi og leser fra Bibelen og synger og ber. Nå skal vi også be for deg og det arbeidet du står i.

Beste hilsen
Afasam - bestående av formann Anne Berit Tveiterås, Ellen Rustad, Signe Sandsmark, Liv Myra og Sigrunn Gjønnes. (vi var bare ca halvparten av medlemmene i kveld)